TV oglas za Aminogran Immun: Samo eden je original.

”Samo eden je original.”

TV oglas za Aminogran Immun (podjetje Grandevita) / Celostna kampanja

Predstavljamo zmagovalno kombinacijo za imunski sistem … in dobro kampanjo: Aminogran Immun, Marko Mili in izjemna gurujska ekipa!

Kako bi lahko bolje predstavili originalnost Aminogran Immuna, kot s prvim košarkarskim zvezdnikom pri nas? Marko Milič se je letošnje poletje pridružil gurujski ekipi in Grandeviti s prav posebno nalogo – predstaviti zmagovalno kombinacijo za imunski sistem: 7 vitaminov, mineralov in 7 aminokislin.

TV oglas in digitalna kampanja

Guruji smo pripravili komunikacijsko kampanjo, s ciljem krepitve prepoznavnosti prehranskega dopolnila Aminogran immun kot originalne rešitve za imunski sistem.

Osrednji element kampanje je bil TV oglas, ki se je predvajal na izbranih TV postajah s skrbno načrtovanim medijskem zakupom. Komunikacijo smo razširili na digitalno sfero. Pripravili smo Facebook in Instagram kampanjo, ki smo jo dodatno podprli z Google kampanjo na prikaznem omrežju (Google Display Network).

 

Nagradna igra in originalne nagrade

Zasnovali smo tudi posebno nagradno igro, v kateri smo podelili pakete izdelkov, košarkarske žoge in dres s podpisom Marka Miliča. Za sodelovanje v nagradni igri so morali posamezniki pravilno odgovoriti na nagradno vprašanje na spletnem mestu, ki smo ga pripravili za akcijo.

Tudi to nagradno igro smo oglaševali na družbenih omrežjih. Na ta način je naš naročnik pridobil bazo novih stikov (leadov), s katero lahko komunicira (lead nurturing).

Vsi komunikacijski materiali so nastali skladno z enotno grafično podobo kampanje, kar zagotavlja konsistentnost kampanje ter poveča vidnost in prepoznavnost (posledično prodajo) izdelka.

“Izpostavite originalno recepturo.”

Želja naročnika je bila, da s kampanjo izpostavimo originalno recepturo Aminogran Immuna. Na trg namreč prihaja vse več prehranskih dopolnil, ki s svojo sestavo poskušajo posnemati Aminogran Immun.  Med tremi predstavljeni predlogi oglasa so izbrali verzijo, pri kateri se trije različni posamezniki predstavijo kot Marko Milič – a le eden je pravi/original. Poleg produkcije oglasa smo poskrbeli tudi za vse dogovore z zvezo – Markom Miličem.

Oglas smo v celoti posneli v telovadnici, kjer je bil izjemen poudarek na ustrezni osvetlitvi. Ves material smo posneli v enem snemalnem dnevu. Končni rezultat sta bila daljša in krajša verzija oglasa, ki smo ju pripravili za oglaševanje na TV in na spletu.

 

Oglej si celoten TV oglas

Guru ekipa v akciji:

  • Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, družbena omrežja, lastni kanali in spletni oglasi
  • Predstavnika naročnika: Senahil Asanagić, direktor
  • Vodja projekta: Peter Matjašič
  • Kreativna direktorica: Monika Cestnik
  • Tekstopiska: Monika Cestnik
  • Video produkcija: Visual7
Author avatar
medijskiguruji