Zasnova nove tržne znamke & izdelava spletne strani

K’fe | Zasnova podobe nove tržne znamke

K’fe je nov gostinski lokal in tržna znamka, ki je plod naše kreativne ekipe.

Na željo naročnika smo pripravili zasnovo nove tržne znamke - kavarne v osrčju Lenarta. Naše deljo je vključevalo formacijo imena nove znamke in vizualno identiteto.

  • Strategija

    Zasnova nove tržne znamke in izdelava celostne grafične podobe

  • Rešitev

    Zasnova identitete nove tržne znamke

  • Naročnik

    K'fe kavarna

  • Tags

    cgp, izdelava logotipa, spletna stran

K'fe: Zasnova nove tržne znamke

Rešitev

Zasnova nove
tržne znamke

Naša naloga je bila poiskati ime za lokal, ki je v osnovi kavarna, hkrati pa ima izjemno pestro dnevno in večerno barsko ponudbo.

V naslednji fazi smo formirali tudi vizualno podobo oz. identiteto lokala, ki je bila sestavljena iz logotipa in CGP brandbooka.

PREVERITE

Formacija logotipa
& izdelava spletne strani

Naročnik je izbral kratko, trendi in zabavno ime – K’fe. V tem duhu smo oblikovali tudi logotip in celostno grafično podobo nove tržne znamke.

Kreativno smer razmišljanja je, poleg omenjene ponudbe lokala, vodil občutek o prostoru, ki smo ga prejeli z vizualizacijo prostora in pogovorom z naročnikom. Razmišljali smo sodobno, preprosto in dovršeno.

Izdelali smo tudi spletno stran podjetja, kjer si lahko uporabnik ogleda celotno gostinsko ponudbo.a