Vodenje družbenih omrežji

HiPP Slovenija | Digitalno oglaševanje

V letu 2022 smo pričeli s sodelovanjem s tržno znamko HiPP Slovenija, ki v Sloveniji deluje pod okriljem Atlantic Grupa d.d.. Znamka Hipp predstavlja sinonim za širok nabor kakovostnih izdelkov za najmlajše oz. “Za najpomembnejše v življenju” ter je hkrati skupnost, ki združuje nosečnice in mlade starše (portal hipp.si, BabyClub).

V sodelovanju z naročnikom smo izvedli več Facebook in Instagram kampanji, v okviru katerih smo nagovarjali nosečke in mlade starše z namenom promocije Hipp izdelkov in drugih aktivnosti.

  • Strategija

    povečati zavedanje o obstoju tržne znamke, komuniciranje novosti v ponudbi ter posredno povečati prodajo na fizičnih prodajnih mestih.

  • Rešitev

    Zasnova in izvedba Instagram & Facebook oglaševanja.

  • Naročnik

    hipp.si

Rešitev

Digitalno oglaševanje novega izdelka
Hipp Organic Combiotic®

Za promocijo Hipp Organic Combiotic® (nove recepture mleka z Metafolin®-om) smo zasnovali vseslovensko digitalno kampanjo. Osnovni cilj kampanje je bil povečati zavedanje o izdelku, komuniciranje njegovih prednosti (najnaprednejša receptura z Metafolin®-om) ter posredno povečati prodajo na fizičnih prodajnih mestih.

Kampanja smo izvedli kot oglasno kampanjo na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram).

PREVERITE

Z digitalnim oglaševanjem povečati
bazo uporabnikov HiPP BabyCluba

Zasnovali smo vseslovensko digitalno kampanjo, katere namen je bil povečati število vpisov v HiPP BabyClub in tako povečati bazo (potencialnih) kupcev. Brezplačni HiPP Baby Club (bodočim) staršem nudi podporo od samega začetka in jih spremlja skozi vsa starostna obdobja otroka. Prinaša različne prednosti v obliki mailing sporočil (e-nasvetov), dodatnih vsebin, brezplačnih vzorčkov idr.
Kampanja je bila izpeljana kot oglasna kampanja na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram) z dodatnimi aktivnostmi na ostalih kanalih (oglasna mesta v fizičnih prodajalnah, mailing sporočila …).